Nacionalni plan oporavka i otpornosti RH novi je strateški dokument koji precizira reforme i investicije koje Hratska mora provesti s ciljem ublažavanja posljedica gospodarske krize uzrokovane pandemijom koronavirusa. Hrvatskoj je na raspolaganju alokacija od 9,6 milijardi eura, od kojih je većina namijenjena bespovratnom financiranju investicija privatnog i poslovnog sektora.
Razlika ovog dokumenta u odnosu na uobičajene načine bespovratnog financiranja iz fondova EU-a je u kraćim rokovima korištenja sredastava i to do kraja kolovoza 2026. u okviru kojih je potrebno ne samo pripremiti projekte, nego ih i provesti, što uključuje nova pravila javne nabave roba, radova i usluga.
Zajednička nacionalna pravila za NPOO propisuju nova pravila javne nabave, uskoro se očekuje usvajanje izmjena Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016), kao i stupanje na snagu novih pravila za neobveznike javne nabave, a tijela u sustavu provodit će kako prethodne (ex-ante) tako i posebno zahtjevne naknadne (ex-post) kontrole postupaka javne nabave provedene u okviru projekata financiranih kroz NPOO o kojima ovisi prihvatljivost izdataka koji su nastali u okviru projekata.
Upravo je zato cilj ovog usavršavanja predstaviti nova pravila javne nabave koja će se primjenjivati unutar NPOO-a, kao i način na koji tijela vrše ex-ante i ex-post kontrole kako bi budući korisnici znali što trebaju uzeti u obzir prilikom pripreme i provedbe postupaka javne nabave te kako bi izbjegli pogreške koje dovode do nepravilnosti i financijskih korekcija.
Teme koje ćemo obraditi tijekom usavršavanja su:
- Što sadrže nova pravila javne nabave u projektima financiranima iz NPOO-a za javni i privatni sektor sukladno Zajedničkim nacionalnim pravilima za NPOO
- Ex-post kontrola postupka javne nabave (jednostavne nabave, otvoreni postupak i NOJN nabave):
- koje elemente kontroliraju tijela u sustavu upravljanja i kontrole
- kako izgledaju kontrolne liste
- koji su najvažniji segmenti kontrole u pojedinom dijelu postupka
- Nepravilnosti u javnoj nabavi koje se mogu utvrditi u NPOO-u u projektima javnog i privatnog sektora:
- Pregled najvažnijih novih nepravilnosti i financijskih korekcija
- Postupak utvrđivanja nepravilnosti i utjecaj na projekt (sufinanciranje, novčani tok i slično)
- Ublažavanje rizika u javnoj nabavi u provedbi projekata
KOME JE NAMIJENJEN WEBINAR?
Širokoj populaciji građana i stručnjaka koji žele saznati više o novim pravilima javne nabave u projektima financiranima iz NPOO-a za javni i privatni sektor sukladno Zajedničkim nacionalnim pravilima za NPOO, a osobito:
- Poslovnom sektoru (malim, srednjim i velikim poduzećima) koji planiraju ulagati u projekte kroz NPOO
- Poduzetničkim potpornim institucijama i konzultantima koji pripremaju projekte
- Obveznicima Zakona o javnoj nabavi (ZJN 2016) koji pripremaju projekte za NPOO
- Stručnjacima u području javne nabave i nositeljima certifikata
- i drugim zainteresiranim pojedincima i organizacijama
KAKO ĆE SE I KADA ODVIJATI WEBINAR?
Webinar će se održati ONLINE putem ZOOM platforme.
Webinar se održava 02. lipnja 2022. godine od 9:00 do 16:00 sati.
Program možete preuzeti OVDJE.
TKO SMO MI?
Učilište EU PROJEKTI – Ustanova za obrazovanje odraslih prva je i jedina obrazovna ustanova na području regije koja se bavi edukacijom u polju fondova EU-a, projektnog menadžmenta, javne nabave i strateškog planiranja. Rad UEP-a utemeljen je na gotovo dvadesetogodišnjoj praksi stručnjaka koji ove poslove rade svakodnevno.
Posebne dobrobiti educiranja na UEP-u:
- Učenje od stručnjaka koji su pripremili i proveli više od 500 projekata te mentorirali pripremu više od 300 projekata
- Educirali smo više od 10.000 polaznika iz svih sektora
- Rad utemeljen na konkretnim primjerima iz prakse i studijama slučaja
- Praktične vježbe sastavni su dio svake edukacije, kao i odgovori na konkretna pitanja polaznika
- UEP je u vlasništvu jedne od najuspješnijih konzultantskih tvrtki u području fondova EU-a i javne nabave (AVELANT d.o.o.) s portfeljem projekata u vrijednosti većoj od 5 milijardi eura
- AVELANT je uključen u izradu Nacionalne razvojne strategije Hrvatska 2030 u segmentu pripreme baze velikih projekata za financijsko razdoblje 2021. – 2027. te Nacionalnog plana oporavka i otpornosti RH za razdoblje 2021. – 2023.
- Osnovali smo prvi hrvatski portal o fondovima EU-a (eu-projekti.info) 2012. godine te napisali prvu knjigu o pripremi i provedbi EU projekata „Menadžment ESI fondova“
TKO SU PREDAVAČI/CE?
Ariana Vela
Najpoznatija i jedna od najuspješnijih konzultantica za EU fondove u državi s više od 19 godina iskustva i portfeljem većim od 5 milijardi eura!
Sudjelovala je u pripremi i provedbi više od 500 projekata financiranih bespovratnim sredstvima EU od kojih je najveći projekt tzv. „Pelješki most“, odnosno „Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom“. Osmislila je i pokrenula prvi hrvatski portal o fondovima EU (eu-projekti.info) te napisala prvu knjigu o pripremi i provedbi projekata pod nazivom „Menadžment ESI fondova“.
Specijalizirala se za rješavanje kompleksnih problema u provedbi infrastrukturnih projekata, nepravilnosti u području javne nabave i strateškog planiranja, ali s jednakim žarom pristupa savjetovanju klijenata u projektima iz drugih sektora.
Jedna je od rijetkih konzultantica koja priprema i provodi projekte u svim operativnim programima i programima Europske unije, a koja je sudjelovala u izradi svih strateških dokumenata za novo programsko razdoblje i to Nacionalnoj razvojnoj strategiji – Hrvatska 2030, Nacionalnom planu oporavka i otpornosti RH te operativnim programima.
Vlasnica je prvog hrvatskog učilišta o fondovima EU – Učilišta EU PROJEKTI, evaluatorica obrazovnih programa pri Agenciji za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih, vanjska stručnjakinja najpoznatije konzultantske kompanije na svijetu – McKinsey and Company, kao i predavačica na visokim brojnim učilištima.
Hrvoje Karažija
Diplomirao na Pravnom fakultetu u Zagrebu. Ima više od 9 godina radnog iskustva u struci. Kroz karijeru je sudjelovao u pripremi i provedbi EU projekata u ukupnoj vrijednosti većoj od 200 milijuna kuna. Radi na pripremi i provedbi postupaka javne nabave prema ZJN 2016 kao i nabave prema NOJN pravilima te je do sada proveo niz postupaka u vrijednosti većoj od 100 milijuna kuna. U sklopu Učilišta EU projekti održava predavanja vezana uz javnu nabavu čime prenosi svoje znanje i iskustvo polaznicima Učilišta.
CIJENA I NAČIN PLAĆANJA
Kotizacija za sudjelovanje jedne osobe u webinaru iznosi 1.090,00 HRK plativo temeljem ponude izdane od strane Učilišta EU PROJEKTI.
Učilište EU PROJEKTI nije u sustavu PDV-a, stoga je cijena konačna!
U cijenu je uključeno:
- Održavanje webinara u predviđenom trajanju
- Stručno savjetovanje tijekom programa
- Mogućnost postavljanja konkretnih pitanja predavačima/cama
- Bodovi za obnovu certifikata javne nabave (usavršavanja)
- Materijali u elektronskom obliku
POPUSTI I POGODNOSTI ZA NAŠE VJERNE POLAZNIKE
Polaznici koji su završili edukaciju za Voditelja pripreme i provedbe EU projekata ili Specijalistički program u području javne nabave ostvaruju pravo na 15% popusta na sve jednodnevne i višednevne webinare, edukacije i treninge.
U slučaju da iz iste organizacije dolazi više od 5 polaznika, osiguravamo popust od 15% za cijelu skupinu!
Za rane prijave do 5. svibnja 2022.g. odobravamo 10% popusta!
KAKO SE PRIJAVITI?
Za prijavu je potrebno ispuniti ONLINE PRIJAVNICU. Nakon primljenog predračuna potrebno je uplatiti iznos kotizacije na račun broj: HR5223400091110691294 kod PBZ d.d. uz oznaku plaćanja “Za edukaciju” i poziv na broj predračuna.
METODOLOGIJA VOĐENJA ONLINE NASTAVE
Učilište EU PROJEKTI koristi Zoom platformu za održavanje online edukacije. Ova platforma osigurava vrlo kvalitetan video i audio prijenos, lako joj se pristupa i zahtijeva minimalno poznavanje internet tehnologije za korištenje.
Tehnički preduvjeti koje polaznici trebaju osigurati
Nije potrebno imati nikakvih tehničkih znanja kako biste pristupili webinarima. Sve što je potrebno su računalo, laptop, tablet ili pametni telefon te veza na internet. Odabrani uređaj treba imati ugrađene zvučnike ili nas možete pratiti putem audio slušalica koje ćete umetnuti u vaš odabrani uređaj.
Po primitku uplate za webinar, elektroničkom poštom ćemo Vam dostaviti poveznicu za pristupanje webinaru. Klikom na dostavljenu poveznicu pristupate registraciji za webinar, koju kada ispunite ulazite u virtualnu sobu za sastanke u kojoj se edukacija održava.
Želja nam je da Vaše iskustvo s online usavršavanjem bude što kvalitetnije, pa smo pripremili nekoliko uputa za sudjelovanje:
1. Molimo Vas da 15-ak minuta prije održavanja online edukacije kliknete na dostavljenu poveznicu. Klikom na poveznicu otvara se obrazac registracije koji je ekvivalent potpisne liste koju biste ispunili kod sudjelovanja na edukacijama u prostoru Učilišta. Nakon što ispunite i pošaljete registracijski obrazac, aplikacija Vas pušta u virtualnu sobu za sastanke u kojoj se odvija edukacija. Moguće da ćete morati pričekati nekoliko sekundi do uključenja.
2. Webinari se snimaju, stoga Vas molimo da kada se priključite webinaru, svoje sudjelovanje potvrdite unosom svog imena i prezimena u Zoom chat. Npr. “Petar Perić se uključuje u webinar.” Isto tako, prije nego napustite webinar, molimo da se odjavite na isti način. Npr. “Petar Perić se odjavljuje.”
Chat se otvara tako da pomaknete miš preko ekrana aplikacije, čime se otvara izbornik s alatima u dnu ekrana. Kliknite na Chat i na desnoj strani će se otvoriti bijelo polje u dnu kojega je traka u koju možete upisati svoje pitanje ili poruku. Molimo da obratite pažnju na to da je sve što upišete u Chat vidljivo svim sudionicima webinara i predavačici.
3. Sudionici na webinaru nemaju mogućnost verbalno komunicirati s predavačicom, no molimo Vas da sva pitanja koja imate upišete u Zoom chat. Pri kraju webinara, predavačica će odabrati nekoliko pitanja na koja će odgovoriti uživo.
4. Među alatima koji su Vam na raspolaganju kod sudjelovanja na webinaru je i ocjenjivanje. Izuzetno bismo cijenili ako biste nam tijekom webinara, koristeći “palac gore” ili “palac dolje”, dali do znanja kakvo je bilo Vaše iskustvo s webinarom. Također, svaki feedback elektroničkom poštom će biti izuzetno dobrodošao.
Detaljne upute za sudjelovanje na online nastavi Učilišta EU PROJEKTI možete naći ovdje. Ukoliko budete imali pitanja vezanih uz tehničke aspekte sudjelovanja na online programima usavršavanja, kontaktirajte nas bez ustručavanja elektroničkom poštom na info uep.hr ili telefonom na +385 1 553 4878.