single-image

UPUTE ZA SUDJELOVANJE NA ONLINE NASTAVI UČILIŠTA EU PROJEKTI

Epidemija bolesti COVID-19 onemogućila je održavanje edukacija u našem prostoru na Učilištu EU PROJEKTI. Iz tog smo razloga postavili elektroničku verziju Učilišta na platformi ZOOM (www.zoom.us). Ovdje su sažete upute kako se prijaviti i kako sudjelovati na našim webinarima.

Nadamo se da se uskoro vidimo u jednoj od naših virtualnih učionica!

Dobar dan! Vaš interes za sudjelovanje na našim programima obrazovanja ili usavršavanja nas izuzetno veseli i nadamo se da ćemo se uskoro vidjeti na nekom od naših online edukacija ili programa usavršavanja.

Postupak ukratko

Ukoliko ste se odlučili prijaviti, postupak započinje ispunjavanjem prijavnice. Uz svaki program, odnosno edukaciju, postoji poveznica na obrazac prijave koji treba ispuniti i dostaviti na adresu elektroničke pošte info@uep.hr.

Po primitku Vaše prijavnice dostavit ćemo Vam predračun. Kada izvršite plaćanje, mi Vam dostavljamo poveznicu putem koje ćete pristupiti odabranom programu obrazovanja ili usavršavanja online na datum održavanja.

Platforma koju koristimo je Zoom (www.zoom.us), a da biste pristupili i sudjelovali na webinaru nije nužno preuzimanje bilo kakve aplikacije na Vaše računalo, već se spajate samo koristeći dostavljenu poveznicu.

Pravila za sudjelovanje

Želja nam je da Vaše iskustvo s online usavršavanjem bude što kvalitetnije, pa smo pripremili nekoliko uputa za sudjelovanje:

1. Molimo Vas da 15-ak minuta prije održavanja online edukacije kliknete na dostavljenu poveznicu. Klikom na poveznicu otvara se obrazac registracije koji je ekvivalent potpisne liste koju biste ispunili kod sudjelovanja na edukacijama u prostoru Učilišta. Nakon što ispunite i pošaljete registracijski obrazac, aplikacija Vas pušta u virtualnu sobu za sastanke u kojoj se odvija edukacija. Moguće da ćete morati pričekati nekoliko sekundi do uključenja.

2. Webinari se snimaju. Snimke su dokaz kojim dokazujemo Vaše sudjelovanje, temeljem kojeg ostvarujete pravo na bodove za produženje certifikata za javnu nabavu. Stoga Vas molimo da kada se priključite webinaru, svoje sudjelovanje potvrdite unosom svog imena i prezimena u Zoom chat. Npr. “Petar Perić se uključuje u webinar.” Isto tako, prije nego napustite webinar, molimo da se odjavite na isti način. Npr. “Petar Perić se odjavljuje.”

Chat se otvara tako da pomaknete miš preko ekrana aplikacije, čime se otvara izbornik s alatima u dnu ekrana. Kliknite na Chat i na desnoj strani će se otvoriti bijelo polje u dnu kojega je traka u koju možete upisati svoje pitanje ili poruku. Molimo da obratite pažnju na to da je sve što upišete u Chat vidljivo svim sudionicima webinara i predavačici.

3. Sudionici na webinaru nemaju mogućnost verbalno komunicirati s predavačicom, no molimo Vas da sva pitanja koja imate upišete u Zoom chat. Pri kraju svakog bloka webinara, predavačica će odabrati nekoliko pitanja na koja će odgovoriti uživo.

4. Među alatima koji su Vam na raspolaganju kod sudjelovanja na webinaru je i ocjenjivanje. Izuzetno bismo cijenili ako biste nam tijekom webinara, koristeći “palac gore” ili “palac dolje”, dali do znanja kakvo je bilo Vaše iskustvo sa webinarom. Također, svaki feedback elektroničkom poštom će biti izuzetno dobrodošao.

Tehnički preduvjeti koje polaznici trebaju osigurati

Nije potrebno imati nikakvih tehničkih znanja kako biste pristupili webinarima. Sve što je potrebno su računalo, laptop, tablet ili pametni telefon te veza na internet. Odabrani uređaj treba imati ugrađene zvučnike ili nas možete pratiti putem audio slušalica koje ćete umetnuti u vaš odabrani uređaj. Klikom na dostavljenu poveznicu pristupate registraciji za webinar, koju kada ispunite ulazite u virtualnu sobu za sastanke u kojoj se edukacija održava.

Učilište EU PROJEKTI koristi Zoom platformu za održavanje online edukacije. Ova platforma osigurava vrlo kvalitetan video i audio prijenos, lako joj se pristupa i zahtijeva minimalno poznavanje internet tehnologije za korištenje.

Ukoliko budete imali pitanja vezanih uz tehničke aspekte sudjelovanja na online programima usavršavanja, kontaktirajte nas bez ustručavanja elektroničkom poštom na info uep.hr ili telefonom na +385 1 553 4878.

Na koji se način utvrđuje identitet i sudjelovanje na webinaru?

Sve osobe koje se prijave na sudjelovanje te izvrše plaćanje kotizacije, primaju putem elektroničke pošte poveznicu koja omogućuje registraciju i ulazak u webinar.

Registracija ima istu ulogu koju potpisna lista ima kod sudjelovanja na edukacijama koje se održavaju u prostoru Učilišta. Vaše ime, prezime i OIB koje unosite kod registracije služe kao dokaz sudjelovanja.

Pored toga, sudionike molimo da kod ulaska u webinar potvrde svoje sudjelovanje time što u Chat upišu da su prisutni (npr. “Petar Perić se uključuje u webinar”), odnosno da se na kraju odjave sa webinara (npr. “Petar Perić se odjavljuje s webinara). S obzirom da se webinari snimaju, unos u Chat ostaje kao dokaz Vašeg sudjelovanja.

Zajedno, ova dva dokaza čine temelj za izdavanje potvrde o sudjelovanju.

x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više Informacija

Slažem se