single-image

PROJEKTNA KLINIKA: NAJAVA USAVRŠAVANJA U PODRUČJU JAVNE NABAVE U PRVOM KVARTALU 2022. GODINE

Učilište EU PROJEKTI nastavlja uspješnu seriju  usavršavanja kroz koje možete naučiti niz praktičnih i korisnih informacija o svijetu EU fondova i javne nabave, a sve to možete primijeniti u praksi odmah nakon webinara! Izbjegnite nepravilnosti u javnoj nabavi i steknite bodove za obnovu certifikata! Upotpunite svoje znanje! Očekuju vas vrhunski predavači, zanimljive teme, stvarni primjeri, virtualna interakcija s predavačicama te konzultacije o specifičnim problemima. Pridružite nam se od siječnja do ožujka 2022.!


Usavršavanje 1: Najčešće pogreške u provedbi infrastrukturnih projekata s osvrtom na javnu nabavu

Datum: 21.1.2022. (petak)

Sat: 10:00 – 13:15 sati (4 školska sata)

Bodovi: 4 boda za obnovu certifikata javne nabave

Sadržaj:

  • Prikaz najčešćih pogrešaka korisnika EU financiranih projekata u provedbi infrastrukturnih projekata koje se odnose na postupke javne nabave
  • Posljedice neadekvatnog upravljanja javnom nabavom u infrastrukturnim projektima
  • Tips&tricks za izbjegavanje pogrešaka i pravilno upravljanje infrastrukturnim projektom
  • Studije slučaja: Prikaz primjera postupaka javne nabave iz prakse

 

Projekti izgradnje infrastrukture posebno su zahtjevni zbog svoje složenosti, uključenosti velikog broja dionika, mogućnosti odstupanja od terminskih planova, izmjena projektne dokumentacije, složenog međuodnosa većeg broja sekundarnih ugovora i brojnih drugih faktora. Kada financiranje takvih projekata dolazi iz fondova, situacija za investitore dodatno se komplicira i često rezultira velikim brojem nepravilnosti i, posljedično, financijskih korekcija. Zbog toga teret financiranja prelazi na investitora, što ponekad dovodi do nemogućnosti zatvaranja financijske konstrukcije projekta, ali i problema s novčanim tokom projekta.

Sve ove probleme moguće je izbjeći! Usavršavanje služi podizanju kapaciteta polaznika u području razumijevanja pravila provedbe velikih infrastrukturnih projekata financiranih iz EU fondova te daje praktične primjere problema temeljenih na brojnim studijama slučaja i načine kako te probleme i rizike izbjeći ili ih riješiti ukoliko se ipak pojave.

PRIJAVITE SE


Usavršavanje 2: Novosti u javnoj nabavi i nepravilnostima u provedbi EU financiranih projekata

Datum: 9.2.2021. (srijeda)

Sat: 10:00 – 13:15 sati (4 školska sata)

Bodovi: 4 boda za obnovu certifikata javne nabave

Sadržaj:

  • Nepravilnosti i prijevare u provedbi postupaka javne nabave
  • Vrste nepravilnosti koje se odnose na provedbu postupaka javne nabave u projektima financiranima iz fondova EU i njihova povezanost s financijskim korekcijama
  • Tips & Tricks za izbjegavanje pogrešaka i nepravilnosti
  • Studije slučaja: Primjeri iz prakse

 

Cilj usavršavanja je prikazati novosti i sve vrste nepravilnosti u segmentu provedbe postupaka javne nabave u projektima financiranima iz fondova EU, kao i vrste financijskih korekcija koje dovode do povrata bespovratnih sredstava. Upoznavanjem s važećom EU i nacionalnom regulativom, polaznici će na praktičnim primjerima naučiti kako izbjeći financijske korekcije i uspješno provesti postupke javne nabave.

PRIJAVITE SE


Usavršavanje 3: Pravna zaštita korisnika u odnosu na odluke sustava upravljanja i kontrole u vezi nepravilnosti u provedbi EU financiranim projektima u segmentu javne nabave

Datum: 23.2.2021. (srijeda)

Sat: 10:00 – 13:15 sati (4 školska sata)

Bodovi: 4 boda za obnovu certifikata javne nabave

Sadržaj:

  • Pojam pravne zaštite i mjerodavno pravo
  • Tips & Tricks o tome kako si osigurati pravnu zaštitu ukoliko smo nezadovoljni odlukom o nepravilnosti i financijskoj korekciji
  • Odluke Europskog suda pravde u području nepravilnosti koje se odnose na postupke javne nabave u projektima
  • Studije slučaja: Primjeri iz recentne prakse nacionalnih i europskih tijela

 

Ovim usavršavanjem želimo vam na primjerima iz prakse pokazati koje pravne alate imate na raspolaganju u odnosu na odluke sustava upravljanja i kontrole u vezi nepravilnosti u provedbi EU financiranim projektima u segmentu javne nabave.

PRIJAVITE SE


Usavršavanje 4: Javna nabava u EU projektima za početnike

Datum: 9.3.2022. (srijeda)

Sat: 10:00 – 13:15 sati (4 školska sata)

Bodovi: 4 boda za obnovu certifikata javne nabave

Sadržaj:

  • Osnove javne nabave u projektima EU-a
  • Praktični koraci u pripremi i provedbi postupaka javne nabave za početnike
  • Najčešće nepravilnosti u pripremi i provedbi postupaka javne nabave i kako ih izbjeći
  • Studije slučaja: Prikaz primjera postupaka javne nabave iz prakse

 

Ovaj webinar naučit će Vas osnovne korake pripreme i provedbe postupaka javne nabave s posebnim naglaskom na postupke nabave u EU projektima. Osim toga, pokazat ćemo Vam koje su najčešće nepravilnosti u pripremi i provedbi postupaka javne nabave te Vam ukazati kako da ih izbjegnete. Sve to uz primjere iz prakse čeka Vas na webinaru “Javna nabava u EU projektima za početnike”.

PRIJAVITE SE


Usavršavanje 5: Izmjena ugovora o javnoj nabavi u EU financiranim projektima

Datum: 23.3.2022. (srijeda)

Sat: 10:00 – 13:15 sati (4 školska sata)

Sadržaj:

  • Pojam sekundarnog ugovora u projektima financiranima iz fondova EU-a
  • Pravila koja propisuju mogućnost izmjene ugovornih odredbi
  • Kako izmijeniti sekundarni ugovor o javnoj nabavi i izbjeći nepravilnost i pripadajuću financijsku korekciju
  • Obveze korisnika i vrste nepravilnosti

 

U okviru ovog usavršavanja polaznici će se upoznati s pravnim okvirom koji regulira mogućnost izmjene sekundarnih ugovora o javnoj nabavi u okviru projekata financiranih iz fondova EU-a te će saznati u kojim je slučajevima moguće izmijeniti ugovor i ne počiniti pogrešku koja može dovesti do utvrđivanja nepravilnosti i, posljedično, financijske korekcije koja dovodi do gubitka dodijeljenog EU novca u projektu.

S obzirom da su sekundarni ugovori o javnoj nabavi vezani uz nadređene ugovore i pravnu regulativu, potrebno ih je dobro poznavati i biti vrlo precizan u postupanju prilikom vršenja bilo kakvih izmjena. Upravo je ovaj webinar idealan za sve one koji su se u provedbi projekata susreli s potrebnom izmjene sekundarnih ugovora u bilo kojem aspektu jer će prikazati kako to učiniti, a da korisnik ne snosi financijsku posljedicu.

PRIJAVITE SE


 

TKO SMO MI?

Učilište EU PROJEKTI – Ustanova za obrazovanje odraslih prva je i jedina obrazovna ustanova na području regije koja se bavi edukacijom u polju fondova EU-a, projektnog menadžmenta, javne nabave i strateškog planiranja. Rad UEP-a utemeljen je na gotovo dvadesetogodišnjoj praksi stručnjaka koji ove poslove rade svakodnevno.

Posebne dobrobiti educiranja na UEP-u:

  • Učenje od stručnjaka koji su pripremili i proveli više od 500 projekata te mentorirali pripremu više od 300 projekata
  • Educirali smo više od 11.000 polaznika iz svih sektora
  • Rad utemeljen na konkretnim primjerima iz prakse i studijama slučaja
  • Praktične vježbe sastavni su dio svake edukacije, kao i odgovori na konkretna pitanja polaznika
  • UEP je u vlasništvu jedne od najuspješnijih konzultantskih tvrtki u području fondova EU-a i javne nabave (AVELANT d.o.o.) s portfeljem projekata u vrijednosti većoj od 5 milijardi eura
  • AVELANT je uključen u izradu Nacionalne razvojne strategije Hrvatska 2030 u segmentu pripreme baze velikih projekata za financijsko razdoblje 2021. – 2027. te Nacionalnog plana oporavka i otpornosti RH za razdoblje 2021. – 2023.
  • Osnovali smo prvi hrvatski portal o fondovima EU-a (eu-projekti.info) 2012. godine te napisali prvu knjigu o pripremi i provedbi EU projekata „Menadžment ESI fondova“

 

TKO SU PREDAVAČI/CE?

  • Ariana Vela

Najpoznatija i jedna od najuspješnijih konzultantica za EU fondove u državi s više od 18 godina iskustva i portfeljem većim od 5 milijardi eura! Trenutačno savjetuje tijela državne uprave u pripremi programskih dokumenata za financijsku perspektivu 2021. – 2027.

  • Irena Slunjski

Starija konzultantica s više od 17 godina iskustva u pripremi i provedbi projekata te više od 300 provedenih projekata u karijeri. Jedna od prvih konzultantica za ove oblike financiranja u državi i šire. Mentorirala je pripremu više od 400 projektnih prijedloga. Sudjelovala je u pripremi programskih dokumenata za financijsku perspektivu 2021. – 2027.

  • Vitomir Vela

Konzultant s više od 12 godina iskustva u sektoru EU fondova te predavač na Učilištu EU PROJEKTI. Kroz svoje višegodišnje iskustvo pripremio je i proveo niz projekata te sudjelovao u izradi velikog broja strateških dokumenata. Isto tako, mentorirao je pripremu više od 200 projektnih prijedloga.

 

KOME SU EDUKACIJE NAMIJENJENE?

Širokoj populaciji građana i stručnjaka koji žele saznati više o mogućnostima financiranja projekata u financijskoj perspektivi 2021. – 2027., a osobito:

  • Jedinicama lokalne i regionalne samouprave
  • Tijelima državne i javne uprave
  • Poslovnom sektoru
  • Poduzetničkim potpornim institucijama
  • Konzultantima
  • Udrugama i njihovim zaposlenicima koji rade na projektima

 

CIJENA I NAČIN PLAĆANJA

Kotizacija za sudjelovanje jedne osobe u webinaru iznosi 500,00 HRK po osobi plativo po ponudi. Učilište EU PROJEKTI nije u sustavu PDV-a, stoga je cijena konačna!

U cijenu je uključeno:

  • Održavanje webinara u predviđenom trajanju
  • Stručno savjetovanje tijekom programa
  • Mogućnost postavljanja konkretnih pitanja predavačima/cama
  • Bodovi za obnovu certifikata javne nabave (usavršavanja)

Svaki polaznik koji izabere 4 usavršavanja, 5 usavršavanje sluša besplatno.

KAKO SE PRIJAVITI?

Za prijavu je potrebno ispuniti ONLINE PRIJAVNICU. Nakon primljene ponude potrebno je uplatiti iznos kotizacije na račun broj: HR5223400091110691294 kod PBZ d.d. uz oznaku plaćanja “Za edukaciju” i poziv na broj ponude.

 

METODOLOGIJA VOĐENJA ONLINE NASTAVE

Učilište EU PROJEKTI koristi Zoom platformu za održavanje online edukacije. Ova platforma osigurava vrlo kvalitetan video i audio prijenos, lako joj se pristupa i zahtijeva minimalno poznavanje internet tehnologije za korištenje.

Tehnički preduvjeti koje polaznici trebaju osigurati

Nije potrebno imati nikakvih tehničkih znanja kako biste pristupili webinarima. Sve što je potrebno su računalo, laptop, tablet ili pametni telefon te veza na internet. Odabrani uređaj treba imati ugrađene zvučnike ili nas možete pratiti putem audio slušalica koje ćete umetnuti u vaš odabrani uređaj.

Po primitku uplate za webinar, elektroničkom poštom ćemo Vam dostaviti poveznicu za pristupanje webinaru. Klikom na dostavljenu poveznicu pristupate registraciji za webinar, koju kada ispunite ulazite u virtualnu sobu za sastanke u kojoj se edukacija održava.

Želja nam je da Vaše iskustvo s online usavršavanjem bude što kvalitetnije, pa smo pripremili nekoliko uputa za sudjelovanje:

1. Molimo Vas da 15-ak minuta prije održavanja online edukacije kliknete na dostavljenu poveznicu. Klikom na poveznicu otvara se obrazac registracije koji je ekvivalent potpisne liste koju biste ispunili kod sudjelovanja na edukacijama u prostoru Učilišta. Nakon što ispunite i pošaljete registracijski obrazac, aplikacija Vas pušta u virtualnu sobu za sastanke u kojoj se odvija edukacija. Moguće da ćete morati pričekati nekoliko sekundi do uključenja.

2. Webinari se snimaju, stoga Vas molimo da kada se priključite webinaru, svoje sudjelovanje potvrdite unosom svog imena i prezimena u Zoom chat. Npr. “Petar Perić se uključuje u webinar.” Isto tako, prije nego napustite webinar, molimo da se odjavite na isti način. Npr. “Petar Perić se odjavljuje.”

Chat se otvara tako da pomaknete miš preko ekrana aplikacije, čime se otvara izbornik s alatima u dnu ekrana. Kliknite na Chat i na desnoj strani će se otvoriti bijelo polje u dnu kojega je traka u koju možete upisati svoje pitanje ili poruku. Molimo da obratite pažnju na to da je sve što upišete u Chat vidljivo svim sudionicima webinara i predavačici.

3. Sudionici na webinaru nemaju mogućnost verbalno komunicirati s predavačicom, no molimo Vas da sva pitanja koja imate upišete u Zoom chat. Pri kraju webinara, predavačica će odabrati nekoliko pitanja na koja će odgovoriti uživo.

4. Među alatima koji su Vam na raspolaganju kod sudjelovanja na webinaru je i ocjenjivanje. Izuzetno bismo cijenili ako biste nam tijekom webinara, koristeći “palac gore” ili “palac dolje”, dali do znanja kakvo je bilo Vaše iskustvo s webinarom. Također, svaki feedback elektroničkom poštom će biti izuzetno dobrodošao.

Detaljne upute za sudjelovanje na online nastavi Učilišta EU PROJEKTI možete naći ovdje. Ukoliko budete imali pitanja vezanih uz tehničke aspekte sudjelovanja na online programima usavršavanja, kontaktirajte nas bez ustručavanja elektroničkom poštom na info uep.hr ili telefonom na +385 1 553 4878.

Veselimo se našem zajedničkom radu!

x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više Informacija

Slažem se