single-image

PREDBOŽIĆNA PROJEKTNA KLINIKA UČILIŠTA EU PROJEKTI

Učilište EU PROJEKTI nastavlja uspješnu seriju  webinara kroz koje možete naučiti niz praktičnih i korisnih informacija o svijetu EU fondova i javne nabave, a sve to možete primijeniti u praksi odmah nakon webinara! Izbjegnite nepravilnosti u javnoj nabavi i steknite bodove za obnovu certifikata! Upotpunite svoje znanje! Očekuju vas vrhunski predavači, zanimljive teme, stvarni primjeri, virtualna interakcija s predavačicama te konzultacije o specifičnim problemima. Pridružite nam se u studenome i prosincu!


Webinar 1: Usavršavanje: Javna nabava u EU projektima za početnike

Datum: 16.11.2021. (utorak)

Sat: 10:00 – 13:15 sati (4 školska sata)

Bodovi: 4 boda za obnovu certifikata javne nabave

Sadržaj:

  • Osnove javne nabave u projektima EU-a
  • Praktični koraci u pripremi i provedbi postupaka javne nabave za početnike
  • Najčešće nepravilnosti u pripremi i provedbi postupaka javne nabave i kako ih izbjeći
  • Studije slučaja: Prikaz primjera postupaka javne nabave iz prakse

 

Ovaj webinar naučit će Vas osnovne korake pripreme i provedbe postupaka javne nabave s posebnim naglaskom na postupke nabave u EU projektima. Osim toga, pokazat ćemo Vam koje su najčešće nepravilnosti u pripremi i provedbi postupaka javne nabave te Vam ukazati kako da ih izbjegnete. Sve to uz primjere iz prakse čeka Vas na webinaru “Javna nabava u EU projektima za početnike.

PRIJAVITE SE


Webinar 2: Izrada poslovnog plana za mjere ruralnog razvoja

Datum: 17.11.2021. (srijeda)

Sat: 10:00 – 13:15 sati (4 školska sata)

Sadržaj:

  • Koji su podatci/dokumenti potrebni za izradu poslovnog plana
  • Pregled i sadržaj poslovnog plana
  • Priprema narativnog dijela poslovnog plana (Word)
  • Priprema financijskog dijela poslovnog plana (Excel)
  • Rad u AGRONET-U
  • Studije slučaja: Primjeri iz prakse

 

Ovaj webinar naučit će Vas kako da izradite poslovni plan koji je temelj prijava natječaja ruralnog razvoja. Uz praktičan rad i primjere iz prakse naučit ćete što Vam je sve potrebno za izradu cjelokupnog (narativni dio i financijski dio) poslovno plana koji je temelj za uspješnu prijavu Vaših projekata.

PRIJAVITE SE


Webinar 3: Horizontalna načela u EU projektima

Datum: 24.11.2021. (srijeda)

Sat: 10:00 – 13:15 sati (4 školska sata)

Sadržaj:

  • Uvod u horizontalna načela u EU projektima
  • Zakonodavni okvir
  • Primjena horizontalnih načela u EU projektima
  • Studije slučaja: Primjeri iz prakse

 

Ovaj webinar ima za cilj uputiti Vas u horizontalna načela u EU projektima, njihovoj važnosti te Vam pokazati kako ćete uspješno implementirati horizontalna načela u svojim projektima. Sama važnost horizontalnih načela očituje se u tome da su bodovi koji se u projektima prijavama dobivaju za njih, često presudni za to hoće li projekt ostvariti financiranje ili ne. Kroz primjere iz prakse pokazat ćemo Vam kako da kroz horizontalna načela ostvarite pozitivan utjecaj u svojim projektima.

PRIJAVITE SE


Webinar 4: Novi VFO i što nas čeka u prvom kvartalu 2022.

Datum: 1.12.2021. (srijeda)

Sat: 10:00 – 13:15 sati (4 školska sata)

Sadržaj:

  • Novi Operativni programi RH u perspektivi 2021.-2027.
  • Što će se moći financirati u perspektivi 2021.-2027.
  • Natječaji koji se očekuju u prvom kvartalu 2022. godine
  • Tko će najviše profitirati u sljedećem razdoblju

 

Ovaj webinar odgovoriti će na pitanja u kojoj je fazi izrada Operativnih programa za perspektivu 2021.-2027, kakvi će se projekti moći financirati u narednom razdoblju. Posebnu pažnju ovaj webinar posvetit će prvom kvartalu 2022. godine i natječajima koji će se u njemu otvoriti, a sve kako bi na vrijeme mogli pripremiti svoje projekte za prijavu.

PRIJAVITE SE


Webinar 5: Priprema i provedba projekata u novoj perspektivi 2021.-2027. Tips & Tricks

Datum: 8.12.2021. (srijeda)

Sat: 10:00 – 13:15 sati (4 školska sata)

Sadržaj:

  • Priprema projekata u novoj perspektivi 2021.-2027.
  • Provedba projekata u novoj perspektivi 2021.-2027.
  • Tips & Tricks
  • Studije slučaja: Primjeri iz prakse

 

Ovaj webinar pokazat će Vam kako da uspješno pripremite i provedete projekte u perspektivi 2021.-2027., a poseban naglasak će se staviti na “Tips & Tricks” koje Vam mogu pomoći da se Vaša projektna prijava istakne od ostalih ne na taj način ostvari financiranje. Sve to uz primjere iz prakse olakšat će Vam povlačenje i iskorištavanje bespovratnih sredstava EU u novoj perspektivi.

PRIJAVITE SE


 

TKO SMO MI?

Učilište EU PROJEKTI – Ustanova za obrazovanje odraslih prva je i jedina obrazovna ustanova na području regije koja se bavi edukacijom u polju fondova EU-a, projektnog menadžmenta, javne nabave i strateškog planiranja. Rad UEP-a utemeljen je na gotovo dvadesetogodišnjoj praksi stručnjaka koji ove poslove rade svakodnevno.

Posebne dobrobiti educiranja na UEP-u:

  • Učenje od stručnjaka koji su pripremili i proveli više od 500 projekata te mentorirali pripremu više od 300 projekata
  • Educirali smo više od 10.000 polaznika iz svih sektora
  • Rad utemeljen na konkretnim primjerima iz prakse i studijama slučaja
  • Praktične vježbe sastavni su dio svake edukacije, kao i odgovori na konkretna pitanja polaznika
  • UEP je u vlasništvu jedne od najuspješnijih konzultantskih tvrtki u području fondova EU-a i javne nabave (AVELANT d.o.o.) s portfeljem projekata u vrijednosti većoj od 5 milijardi eura
  • AVELANT je uključen u izradu Nacionalne razvojne strategije Hrvatska 2030 u segmentu pripreme baze velikih projekata za financijsko razdoblje 2021. – 2027. te Nacionalnog plana oporavka i otpornosti RH za razdoblje 2021. – 2023.
  • Osnovali smo prvi hrvatski portal o fondovima EU-a (eu-projekti.info) 2012. godine te napisali prvu knjigu o pripremi i provedbi EU projekata „Menadžment ESI fondova“

 

TKO SU PREDAVAČI/CE?

  • Ariana Vela

Najpoznatija i jedna od najuspješnijih konzultantica za EU fondove u državi s više od 18 godina iskustva i portfeljem većim od 5 milijardi eura! Trenutačno savjetuje tijela državne uprave u pripremi programskih dokumenata za financijsku perspektivu 2021. – 2027.

  • Irena Slunjski

Starija konzultantica s više od 17 godina iskustva u pripremi i provedbi projekata te više od 300 provedenih projekata u karijeri. Jedna od prvih konzultantica za ove oblike financiranja u državi i šire. Mentorirala je pripremu više od 400 projektnih prijedloga. Sudjelovala je u pripremi programskih dokumenata za financijsku perspektivu 2021. – 2027.

  • Vitomir Vela

Konzultant s više od 12 godina iskustva u sektoru EU fondova te predavač na Učilištu EU PROJEKTI. Kroz svoje višegodišnje iskustvo pripremio je i proveo niz projekata te sudjelovao u izradi velikog broja strateških dokumenata. Isto tako, mentorirao je pripremu više od 200 projektnih prijedloga.

 

KOME SU EDUKACIJE NAMIJENJENE?

Širokoj populaciji građana i stručnjaka koji žele saznati više o mogućnostima financiranja projekata u financijskoj perspektivi 2021. – 2027., a osobito:

  • Jedinicama lokalne i regionalne samouprave
  • Tijelima državne i javne uprave
  • Poslovnom sektoru
  • Poduzetničkim potpornim institucijama
  • Konzultantima
  • Udrugama i njihovim zaposlenicima koji rade na projektima

 

CIJENA I NAČIN PLAĆANJA

Kotizacija za sudjelovanje jedne osobe u webinaru iznosi 500,00 HRK po osobi plativo po ponudi. Učilište EU PROJEKTI nije u sustavu PDV-a, stoga je cijena konačna!

U cijenu je uključeno:

  • Održavanje webinara u predviđenom trajanju
  • Stručno savjetovanje tijekom programa
  • Mogućnost postavljanja konkretnih pitanja predavačima/cama
  • Bodovi za obnovu certifikata javne nabave (usavršavanja)

Svaki polaznik koji izabere 4 webinara, 5 webinar sluša besplatno.

KAKO SE PRIJAVITI?

Za prijavu je potrebno ispuniti ONLINE PRIJAVNICU. Nakon primljenog predračuna potrebno je uplatiti iznos kotizacije na račun broj: HR5223400091110691294 kod PBZ d.d. uz oznaku plaćanja “Za edukaciju” i poziv na broj predračuna.

 

METODOLOGIJA VOĐENJA ONLINE NASTAVE

Učilište EU PROJEKTI koristi Zoom platformu za održavanje online edukacije. Ova platforma osigurava vrlo kvalitetan video i audio prijenos, lako joj se pristupa i zahtijeva minimalno poznavanje internet tehnologije za korištenje.

Tehnički preduvjeti koje polaznici trebaju osigurati

Nije potrebno imati nikakvih tehničkih znanja kako biste pristupili webinarima. Sve što je potrebno su računalo, laptop, tablet ili pametni telefon te veza na internet. Odabrani uređaj treba imati ugrađene zvučnike ili nas možete pratiti putem audio slušalica koje ćete umetnuti u vaš odabrani uređaj.

Po primitku uplate za webinar, elektroničkom poštom ćemo Vam dostaviti poveznicu za pristupanje webinaru. Klikom na dostavljenu poveznicu pristupate registraciji za webinar, koju kada ispunite ulazite u virtualnu sobu za sastanke u kojoj se edukacija održava.

Želja nam je da Vaše iskustvo s online usavršavanjem bude što kvalitetnije, pa smo pripremili nekoliko uputa za sudjelovanje:

1. Molimo Vas da 15-ak minuta prije održavanja online edukacije kliknete na dostavljenu poveznicu. Klikom na poveznicu otvara se obrazac registracije koji je ekvivalent potpisne liste koju biste ispunili kod sudjelovanja na edukacijama u prostoru Učilišta. Nakon što ispunite i pošaljete registracijski obrazac, aplikacija Vas pušta u virtualnu sobu za sastanke u kojoj se odvija edukacija. Moguće da ćete morati pričekati nekoliko sekundi do uključenja.

2. Webinari se snimaju, stoga Vas molimo da kada se priključite webinaru, svoje sudjelovanje potvrdite unosom svog imena i prezimena u Zoom chat. Npr. “Petar Perić se uključuje u webinar.” Isto tako, prije nego napustite webinar, molimo da se odjavite na isti način. Npr. “Petar Perić se odjavljuje.”

Chat se otvara tako da pomaknete miš preko ekrana aplikacije, čime se otvara izbornik s alatima u dnu ekrana. Kliknite na Chat i na desnoj strani će se otvoriti bijelo polje u dnu kojega je traka u koju možete upisati svoje pitanje ili poruku. Molimo da obratite pažnju na to da je sve što upišete u Chat vidljivo svim sudionicima webinara i predavačici.

3. Sudionici na webinaru nemaju mogućnost verbalno komunicirati s predavačicom, no molimo Vas da sva pitanja koja imate upišete u Zoom chat. Pri kraju webinara, predavačica će odabrati nekoliko pitanja na koja će odgovoriti uživo.

4. Među alatima koji su Vam na raspolaganju kod sudjelovanja na webinaru je i ocjenjivanje. Izuzetno bismo cijenili ako biste nam tijekom webinara, koristeći “palac gore” ili “palac dolje”, dali do znanja kakvo je bilo Vaše iskustvo s webinarom. Također, svaki feedback elektroničkom poštom će biti izuzetno dobrodošao.

Detaljne upute za sudjelovanje na online nastavi Učilišta EU PROJEKTI možete naći ovdje. Ukoliko budete imali pitanja vezanih uz tehničke aspekte sudjelovanja na online programima usavršavanja, kontaktirajte nas bez ustručavanja elektroničkom poštom na info uep.hr ili telefonom na +385 1 553 4878.

Veselimo se našem zajedničkom radu!

x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više Informacija

Slažem se