Pravila koja reguliraju javnu nabavu su složena, a sam posao provođenja postupaka javne nabave dinamičan i vrlo zahtjevan. Ukoliko želite konkurirati u postupcima javne nabave morate pokazati svoju pouzdanost, znanje i profesionalnost. Upravo tu ključnu ulogu ima certifikat iz javne nabave – dokaz stručnosti koji donosi brojne prednosti. Posjedovanje certifikata prije svega povećava profesionalni kredibilitet i jasno pokazuje da ste stručnjak koji poznaje zakonodavni okvir i prakse u javnoj nabavi. To ulijeva povjerenje naručiteljima, ponuditeljima i svim sudionicima postupaka javne nabave.
Certifikat je prepoznatljiv dokaz da svoje poslove obavljate stručno i sukladno svim pravnim propisima. Sukladno čl. 197., stavak 4. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22) najmanje jedan član stručnog povjerenstva za javnu nabavu mora posjedovati važeći certifikat što je vaša komparativna prednost ako posjedujete isti. Posjedovanjem certifikata, u vrijeme kada je na tržištu rada velika konkurencija, izdvajate se od ostalih jer imate dokaz o vašem znanju i stručnosti. Dobivanje certifikata zahtijeva trud i ulaganje, ali certifikat iz javne nabave je više od papira – on je jamstvo znanja, sigurnosti i profesionalnosti što poslodavcima garantira dobro i uspješno odrađen posao. Stečeni certifikat kod zaposlenika povećava mogućnost zapošljavanja, olakšava napredovanje, povećava konkurentnost
Steknite certifikat te uložite u svoju budućnosti!