slider-image

AVELANT ZAPOŠLJAVA STRUČNJAKE/INJE ZA PROVEDBU PROJEKATA I ZA JAVNU NABAVU

Mi smo AVELANT d.o.o. za poslovno i strateško savjetovanje. Vodeći smo stručnjaci za strateško planiranje i upravljanje, pripremu i provedbu projekata financiranih iz fondova EU te za pripremu i provedbu postupaka javne nabave. Ariana Vela, osnivačica i direktorica tvrtke, u 16 godina iskustva uspješno je provela preko 200 projekata s vrijednošću portfelja od 1,8 milijardi eura. U vlasništvu tvrtke je Učilište EU PROJEKTI – prvo hrvatsko učilište o fondovima EU – koje je do sada educiralo 8.380 osoba. AVELANT je pokretačka snaga koja klijente usmjerava prema izvrsnosti u zahtjevnim sektorima poput poduzetništva, gradnje, infrastrukture, prometa, okoliša, turizma, obrazovanja, vodnog gospodarstva, kulturne baštine…

Zbog povećanog obujma posla, odlučili smo proširiti svoj tim s još nekoliko osoba koje posjeduju relevantno iskustvo u poslovima koji su naša osnovna djelatnost. Trenutno su na portalu MojPosao.net otvorene dvije radne pozicije u tvrtki AVELANT.

1. STRUČNJAK/INJA ZA JAVNU NABAVU

Budući/a zaposlenik/ca obavljat će poslove vezane uz proces pripreme i provedbe postupaka javne nabave sukladno Zakonu o javnoj nabavi (NN 120/2016), Posebnim pravilima koja vrijede za neobveznike javne nabave (NOJN) i drugim propisima.

Poslovi uključuju:

  • pripremu dokumentacija o nabavi i drugih akata u okviru postupka javne nabave;
  • provedbu postupaka javne nabave (sve faze postupka);
  • rad na EOJN platformi;
  • rad na TED platformi;
  • praćenje provedbe ugovora o javnoj nabavi i izmjena ugovora;
  • praćenje objava na portalu javnanabava.hr i drugim relevantnim internetskim stranicama;
  • predavanja o javnoj nabavi;
  • ostalo savjetovanje povezano s ovom temom.

Sve zainteresirane pozivamo da se prijave putem portala MojPosao.net, odnosno, da pažljivo prouče uvjete koje kandidati/kandidatkinje moraju zadovoljavati, kao i dokumentaciju potrebnu za prijavu i faze odabira kandidata/kandidatkinja. Rok za prijavu jest 8. ožujka 2019. godine.

PRIJAVI SE!


2. VODITELJ/ICA PROVEDBE EU PROJEKATA

Budući/a zaposlenik/ca obavljat će poslove vezane uz proces provedbe projekata financiranih iz EU fondova iz različitih područja, odnosno, iz svih aktualnih operativnih programa.

Poslovi uključuju:

  • praćenje klijenata u provedbi projekata;
  • izradu zahtjeva za nadoknadom sredstava i završnih zahtjeva;
  • izradu zahtjeva za izmjenom ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava i projektnih preraspodjela;
  • pripremu plana nabave i dokumentacija o nabavi za javne nabave u projektima (prema potrebi);
  • pripremu materijala za edukacije i radionice i eventualno sudjelovanje u njihovu izvođenju;
  • ostalo savjetovanje povezano s ovom temom.

Sve zainteresirane pozivamo da se prijave putem portala MojPosao.net, odnosno, da pažljivo prouče uvjete koje kandidati/kandidatkinje moraju zadovoljavati, kao i dokumentaciju potrebnu za prijavu i faze odabira kandidata/kandidatkinja. Rok za prijavu jest 8. ožujka 2019. godine.

PRIJAVI SE!

x

Ova stranica koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više Informacija

Slažem se